کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش های برف و باران تا عصر یکشنبه ۳۰ آذر ماه در خراسان رضوی ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به آغاز بارش نزولات آسمانی در خراسان رضوی از پنجشنبه هفته گذشته، گفت: این بارش‌ها که در نواحی سردسیر خراسان رضوی به صورت برف بر زمین می‌نشیند تا عصر فردا ۳۰ آذر ماه در خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.

او افزود: بارش باران و برف با احتمال آبگرفتگی و ایجاد رواناب امروز در مناطق مختلف استان به ویژه در نیمه جنوبی خراسان رضوی شدت می‌گیرد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین در این مدت تشکیل مه و کاهش عمق دید به ویژه در مناطق شمالی و کوهستانی خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

اثمری بیان کرد: بارش‌های پراکنده باران از عصر روز گذشته در هفت شهرستان قوچان، سبزوار، تربت‌حیدریه، درگز، فریمان، جغتای و کلات گزارش شده است.
 

بیشتر بخوانید


او همچنین به وضعیت دمای هوا در خراسان رضوی اشاره و تصریح کرد: روند کاهش دمای هوا در این استان تا دوشنبه یک دی ماه ادامه خواهد داشت.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: بر این اساس بیشینه دمای هوا امروز در مشهد ۶ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که نسبت به روز گذشته پنج درجه کاهش یافته است و فردا یکشنبه نیز در همین حد باقی می‌ماند.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.