سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از ذخیره سازی ۸۰ هزار تن ماسه و نمک در طرح راهداری زمستانی خبر داد.

ذخیره سازی ۸۰ هزار تن ماسه و نمک در طرح راهداری زمستانی همدانمسعود رستمی، سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: دپوی ماسه و نمک در طول محور‌ها برای استفاده مسافران در مواقع ضروری صورت پذیرفته است.

رستمی با اشاره به فعالیت ۳۴ راهدار خانه و آمادگی ۵۴۰ نفر از کارکنان این اداره برای طرح راهداری زمستانی  اظهار داشت: همچنین ۳۰۲دستگاه ماشین آلات سبک برای اجرای طرح زمستانی در سطح جاده‌های استان همدان به کار گرفته شده است.

او بیان کرد: خدمت در راه سلامت و امنیت مردم فرصتی ارزشمند است و دستگاه‌های خدمت‌رسان همیشه در شرایط سخت در کنار هم برای حفظ آرامش مردم تلاش کرده‌اند.

رستمی در ادامه گفت: با توجه به شرایط کوهستانی جاده‌های استان همدان، تمام راهدارخانه‌های استان برای طرح زمستانی به سیستم‌های گرمایشی و سایر ملزومات تجهیز شده است و تمام تلاش راهداری در کنار سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان، پیشگیری از بحران و کاهش سوانح رانندگی است که امیدواریم با تعامل بیشتر محقق شود.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تاکید کرد: همه خودرو‌ها تا پایان طرح زمستانی برای تردد در محور‌های استان باید زنجیر چرخ، تجهیزات ایمنی، لباس گرم و مواد غذایی لازم و ضروری را همراه داشته باشند.

انتهای پیام/د

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار