رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از مجهز شدن ماشین آلات این اداره برای طرح زمستانی خبر داد.

مجهز شدن ماشین آلات راهداری برای طرح زمستانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آرش آزادی، رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان با اشاره به اینکه علاوه بر ۲۸۹ دستگاه ماشین آلات راهداری ۲۰ دستگاه تراکتور هم تجهیز شده است، بیان داشت: با تعامل و همکاری بخشداری‌ها و دهیاری‌ها تعداد ۲۰ دستگاه تراکتور هم برای طرح راهداری زمستانی سال ۹۹ تهیه و تجهیز شدند.

آزادی افزود: امسال علاوه بر ۲۸۹ دستگاه ماشین الات سنگین و نیمه سنگین راهداری جهت طرح زمستانی، این اداره کل با همکاری و تامل بخشداری‌ها و دهیاری ها، تعداد ۲۰ دستگاه تراکتور نیز جهت اجرای عملیات زمستانی تهیه و تجهیز کرده است.

او یادآور شد: امسال علاوه بر تهیه ۲۰ دستگاه تراکتور، تعداد ۷ دستگاه گریدر و ۳ دستگاه لودر نیز اجاره شده است تا در عملیات راهداری زمستانی مورد استفاده قرار گیرند.

این مسئول اضافه کرد: تأمین سوخت، تیغه برفروب و مواردی از این قبیل برای این دستگاه‌ها بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان قرار دارد.

انتهای پیام/ د 

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.