سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بعد از پیروزی تیمش مقابل شهرخودرو مشهد در لیگ برتر فوتبال ایران گفت: خدارا شکر می‌کنم که بعد از ۲ بازی که شکست خوردیم، در این بازی توانستیم به پیروزی برسیم و ۳ امتیاز را کسب کنیم. شهرخودرو یکی از تاکتیکی‌ترین تیم‌های لیگ است. به رحمتی تبریک می‌گویم. این تیم مشهدی مقابل تیم استقلال چندین موقعیت گل خلق کرد، اما ما این اجازه را به آن‌ها ندادیم. به بازیکنان تیم خودم بابت فوتبال خوبی که بازی کردند تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و زمانی که دیدیم تغییر تاکتیک دادند تا با ۳ دفاع میانی بازی کنند ما نیز تغییر تاکتیک دادیم. یک تیم بعد از ۲ شکست احتمال دارد از نظر روحی و روانی بهم بریزد، اما این اتفاق در تیم ما رخ نداد و بازیکنان توانستد خیلی سریع به خودشان بیایند. من از تک تک بازیکنان بابت فوتبال با برنامه‌ای که ارائه دادند تشکر می‌کنم.

سرمربی گل‌گهر سیرجان در پاسخ به این سوال که دلیل تعویض زودهنگامش در نیمه اول چه بود گفت: متوجه شدیم تیم حریف ۳-۵-۲ بازی می‌کند و برای اینکه بتوانیم از گوشه‌ها بهتر حرکت کنیم ما نیز با یک تعویض تغییر تاکتیک دادیم. دیدید که آشوری بعد از آمدن به زمین یکی از بهترین بازی های خود را انجام داد و روی ۲ گل ما تاثیر گذار بود. زمانی ممکن است دقیقه ۵ هم مربی تعویض کند نه بخاطر ضعف بازیکن بلکه می‌خواهد تغییر در تیمش ایجاد کند.

قلعه‌نویی در مورد درخشش منشا و هت تریک این بازیکن در این دیدار گفت: کارگران، ستاره‌های گل گهر هستند و منشا هم جزو این ستاره‌ها است. تا فردا خوشحالی می‌کنیم و بعد از آن به فکر بازی سخت مقابل ذوب آهن هستیم. قولی که در مورد ثبات تیمی دادم در این هفت هفته اجرا شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار