فرماندار شهرستان کرج از تغییر ساعت محدودیت‌های کرونایی در روزهای ۲۹ و ۳۰ آذرماه در آستانه شب یلدا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، غفور قاسم پور، فرماندار شهرستان کرج گفت: طبق تصمیم قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا و بدنبال بررسی‌های انجام شده به منظور پیشگیری و کاهش حجم تردد‌های درون شهری و برون شهری و تجمعات شب یلدا، فعالیت کلیه اصناف بجز مشاغل گروه یک (خدمات ضروری) در روز‌های شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذرماه از ساعت ۲۱ به ساعت ۱۸ کاهش یافته است.

فرماندار شهرستان کرج با تاکید بر این که همه باید تابع قوانین ضدکرونایی باشند، گفت: همچنین تردد خودرو‌های شخصی نیز (در این دو روز) از ساعت ۲۰ ممنوع است.

قاسم پور با اشاره بر ضرورت تغییر سبک زندگی اجتماعی متناسب با شرایط کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، گفت: شب یلدا سنت دیرینه ایرانیان است، اما امسال بجهت شرایط کرونایی امکان دورهمی‌ها را در بلندترین شب سال نخواهیم داشت و خانواده‌ها می‌توانند شب یلدا را در بستر فضای مجازی برگزار کنند و از یکدیگر باخبر شوند و البته هزینه‌های اضافه را هم صرف خانواده‌های آسیب دیده  کرونایی کنید.

او افزود: بی مبالاتی در دور همی‌های شب یلدای امسال بسترساز اندوهی طولانی نشود چرا که در صورت عدم رعایت ضوابط اجتماعی و قوانین کرونایی، قطعا شاهد چالش‌های جدیدی خواهیم بود.

فرماندار شهرستان کرج افزود: آثار مثبت همراهی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم شهرستان کرج در یک ماه گذشته کاملا محسوس است و شاهد کاهش آمار مبتلایان، بستری و فوتی‌ها هستیم.

انتهای پیام / ر .ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.