غفور قاسم پور گفت: دستگاه های متولی با استمرار پایش ها و گشت های مشترک مانع از عرضه کالاهای اساسی با نوسان قیمت در بازار خواهند بود.

تشدید نظارت ها و پایش بازار استمرار دارد/ دستگاه های متولی، سد نوسان قیمت ها در بازار هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، غفور قاسم پور، فرماندارشهرستان کرج گفت: کلانشهر کرج به عنوان یکی از قطب های اقتصادی کشور است که با  استقرار واحدهای ملی و برندهای اقتصادی در دل خود، بخش عمده ای از نیازهای کشور را نیز تأمین و مشکلی در تولید و عرضه کالاهای اساسی و نهاده های مصرفی ندارد.

 فرماندارشهرستان کرج با اعلام تشدید نظارت ها در بازار به ویژه در ایام شب یلدا افزود: دستگاه های متولی به عنوان ناظران اصلی بر نحوه عرضه کالاهای اساسی در صورت مشاهده هرگونه نوسان در قیمت اقلام مصرفی به جد پیگیری لازم را خواهند داشت.

قاسم پور گفت: در کرج بازار از آرامش نسبی برخوردار است و مردم اقلام و مایحتاج ضروری خود را بدون واسطه خریداری می کنند.

معاون استاندار البرز با اشاره به این که به طور ویژه، نرخ کالاهای اساسی در بازار کنترل می شود افزود: روند تولید نیز در این کلانشهر اقتصادی  به نحوی برنامه ریزی شده است، که در ایام پیش رو که خرید و مایحتاج مصرفی مردم افزایش پیدا می کند، شرایط طوری تنظیم شود که با گرانی مواجه نشویم. 

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.