استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سرمایه گذاری شرکت‌های سرمایه‌گذاری در این استان می‌تواند موجب رونق و کاهش نرخ بیکاری شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جمعی از معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه آبان ماه امسال در سفری دو روزه به چهارمحال و بختیاری از روند سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و مشکلات واحد‌های تولیدی در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بازدید به عمل آورند.

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری مصوبات نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که با حضور معاونان وزیر در آبان ماه امسال برگزار شد، با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان شرکت شستا دیدار و گفتگو کردند.


بیشتر بخوانید


در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری مقرر شد جهت ایجاد رونق و اشتغال در استان، چندین طرح سرمایه‌گذاری در حوزه اشتغال و تولید توسط شرکت‌های سرمایه‌گذاری نظیر شستا و همچنین بانک رفاه کارگران اجرایی شود.

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در این دیدار گفت: سرمایه‌گذاری شرکت‌های سرمایه‌گذاری نظیر شستا در این استان می‌تواند موجب رونق و کاهش نرخ بیکاری شود، ظرفیت‌های بسیاری برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف در این استان وجود دارد.

او افزود: کلیات اجرای طرح‌های پیشنهادی در جلسه کارگره اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری مصوب شده است، بنابراین نیاز است کارگروهی متشکل از معاونان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و مدیران مرتبط نسبت به بررسی راهکار‌های اجرایی این طرح‌ها اقدامات لازم را به‌عمل آوردند.

لازم به ذکر است وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای شش استان کمتر توسعه یافته برنامه‌هایی برای توسعه و اشتغال در نظر دارد، چهارمحال و بختیاری نیز یکی از استان‌های کمتر توسعه‌یافته برای اجرای این برنامه‌ها در کشور است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار