قهرمان کیک بوکسینگ واکو در خصوص بی اعتنایی مسئولان این انجمن به عمل جراحی اخیر خود توضیحاتی را بیان کرد.

سید حسین نجفی زاده دارنده مدال برنز جهان و نقره آسیا در رشته کیک بوکسینگ واکو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عمل جراحی اخیرش که با بی توجهی مسئولان این انجمن ورزشی همراه بود، عنوان کرد: متاسفانه چند وقت پیش حین تمرین دچار پارگی  رباط صلیبی زانو شدم، که طبق رول اداری مدارک پزشکی و گزارش حادثه را برای درخواست معرفی نامه به انجمن کیک بوکسینگ واکو ارائه  کردم. در نهایت از فدراسیون پزشکی ورزشی تقاضای معرفی نامه کردم.

او افزود: متاسفانه بعد از ۲ هفته سردرگمی مدیریت این انجمن با بهانه‌های مختلف از من درخواست مدارک غیر مرتبط کرد. انگار علاقه نداشتن در این جراحی با من همکاری لازم را داشته باشند. من هم که بی میلی و بهانه‌های هر روزه آنها را دیدم ترجیح دادم هزینه‌های درمانم را به صورت شخصی پرداخت کنم.

نجفی ادامه داد: به عنوان یک ورزشکار که حین تمرین دچار آسیب شده است، حق خود می‌بینم تا در این خصوص مطالبه گری کنم. باز هم به فدراسیون انجمن‌های ورزشی مراجعه کردم. هنوز هم پیگیر این موضوع هستم.   علی پور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی ماموریت است. طبق قانون، انجمن واکوی ایران باید نسبت به این اتفاق اهمیت نشان دهد. بی اعتنایی این انجمن به خواسته قهرمانان،  بی احترامی به قوانین ورزشی کشور است. گویا نصیری رئیس انجمن فراموش کرده است که بنده چندین سال پرچم دار ایران در دنیا و آسیا بوده ام.

او گفت: امیدوارم که با پیگیری‌های لازم از سوی فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشکلات بوجود آمده در این انجمن مرتفع شود. از مسئولان مربوطه می‌خواهم که به این پرونده ورود کنند چرا که بنده تا به حقم نرسم سکوت نخواهم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار