معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از آمادگی ۸۰ اکیپ راهداری برای انجام عملیات زمستانی در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی صبحی، معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از آمادگی کامل۸۰ اکیپ با ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات و ۴۲۰ نفر نیروی راهداری برای انجام عملیات زمستانی خبر داد و گفت: ۲۲ راهدارخانه در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خدمات شبانه روزی به مردم ارائه می‌دهند.

او از ذخیره سازی ۲۸ هزار تن شن و نمک در راهدارخانه‌ها جهت عملیات زمستانی خبر داد و افزود: استان اردبیل ۶ هزار و ۳۷۳ کیلومتر راه دارد و راهداران شبانه روزی در حال حفاظت و نگهداری از این سرمایه ارزشمند ملی هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: در جهت ارتقای ایمنی محور‌های مواصلاتی از ۲۶ نقطه حادثه خیز استان ۱۱ مورد اصلاح، ۸ مورد در دست اجرا و ۷ مورد دیگر نیز سال آینده توسط راهداران استان انجام می‌شود.

صبحی بیان کرد: جلوگیری از ۴۶۶ مورد ساخت و سازغیرمجاز و تجاوز به حریم راه در استان اردبیل، حفاظت و صیانت از راه و حریم آن را خط قرمز راهداری عنوان کرد.

او از تجدید خط کشی هزار کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان اردبیل در ۸ ماه گذشته خبر داد و افزود: از ابتدای امسال ۷۰ کیلومتر روکش آسفالت و ۱۵۰ هزار مترمربع لکه گیری در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل انجام شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.