معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: براساس ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش امتحانات دانش‌آموزان پایه اول و دوم بصورت حضوری و در مدارس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، صدیقه عبداللهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: امتحانات مقطع ابتدایی از ۶ تا ۳۰ دی برگزار می‌شود و معلمان در این فاصله زمانی فرصت دارند به روش حضوری و غیرحضوری آزمون‌های دانش‌آموران خود را برگزار کنند.

اواضافه کرد: براساس ابلاغیه وزارتخانه و بدلیل اینکه معلم اطمینان پیدا کند دانش‌آموز حروف الفبا را بدرستی یاد گرفته امتحانات پایه اول و دوم بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان افزود: بر این اساس آزمون عملکردی فارسی و ریاضی پایه اول و دوم ابتدایی با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با تقسیم‌بندی دانش‌آموزان به گروه‌های کوچک حضوری برگزار می‌شود و مابقی دروس از طریق شبکه شاد، بررسی تکالیف و ... نیز توسط معلم انجام می‌شود.

او یادآور شد: ارزشیابی ما در دوره ابتدایی فرآیندی است و معلم از همان اول سال تحصیلی می‌تواند نظر دهد که دانش آموز در کدام درس ضعیف و در کدام درس پیشرفت دارد، ولی گرفتن آزمون عملکردی ریاضی و فارسی براساس ابلاغیه وزارتخانه است.

عبداللهی تاکید کرد: امتحانات سایر دانش‌آموران مقطع ابتدایی غیرحضوری خواهد بود، دانش‌آموزان مدارس روستایی که آموزش حضوری داشته‌اند نیز امتحانات‌شان حضوری برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر روز بروز بر تعداد آمار استفاده کنندگان از شبکه شاد افزوده می‌شود، گفت: زمینه لازم فراهم شده و براساس آخرین آمار (هفته گذشته) حدود ۲ هزار نفر بر تعداد دانش‌اموزان در شبکه شاد در استان افزوده شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.