معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای طرح «یلدانه ۳» با هدف تقدیر از کادر درمان در روزپرستار، همزمان با شب یلدا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد زارع سروی، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: برای پاسداشت آیین سنتی شب یلدا با رویکرد تقدیر و تشکر از کادر درمان و برای نشاندن لبخند بر لبان این عزیزان که دور از خانواده هستند با همکاری جوانان و داوطلبان و خیرین هلال احمر به بزرگداشت این شب و اجرای برنامه یلدانه سه برای سومین سال متوالی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اقدام کنند. 

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: به دلیل رعایت دستوررالعمل های بهداشتی در کنار تلاشگران عرصه‌ی امداد و نجات به هموطنان در پایگاه‌های امداد و نجات بین جاده‌ای نیز بصورت ویدیو کنفرانس و مجازی هم خواهیم بود.

زارع سروی اظهار داشت: این طرح با هدف پاسداشت آیین سنتی شب یلدا ویژه کادر درمان که در کنار خانواده نیستند، ایجاد روحیه نشاط و انگیزه در جامعه هدف، افزایش اثربخشی فعالیت داوطلبان در یاری رساندن به هموطنان برگزار می‌شود.

او افزود: این طرح برای سومین سال است که از سوی سازمان داوطلبان هلال احمر انجام و امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و همزمان با سالروز حضرت زینب (س) و روز پرستار با رویکرد تقدیر از کادر درمان و پرستاران با حضور اعضا و جوانان و داوطلبان هلال احمر استان در مرکز استان و شهرستان‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/ غ

برچسب ها: شب یلدا ، کادر درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.