رئیس میراث فرهنگی شهرستان بافق گفت: مسابقه مجازی عکاسی ویژه شب یلدا با شعار «نه به دور همی» در شهرستان بافق برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، لیلی رنجبر، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافق، از برگزاری مسابقه مجازی عکاسی ویژه شب یلدا خبرداد و گفت: هدف از برگزاری این مسابقه، احیای غذا‌های سنتی و ترویج صنایع‌دستی شهرستان بافق است.

رنجبر ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند تصاویر سفره‌های یلدای خود را با اولویت چیدمان سفره با استفاده از صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی، غذا‌های محلی و شیرینی‌های سنتی شهرستان بافق، تا پایان هفته اول دی‌ماه امسال از طریق پیام رسان‌های واتس آپ، تلگرام و ایتا به شماره ۰۹۳۸۹۱۳۱۷۲۱ ارسال کنند.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافق اظهار داشت: به‌منظور حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی، معرفی بیشتر آثار و رونق در فروش محصولات صنایع‌دستی ویژه شب یلدا، تخفیف ۱۵ درصد برای تهیه‌ی این محصولات در نظر گرفته‌شده است.

این مسابقه به همت اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و با همکاری کانون بافق شناسی شهرستان بافق برگزار می‌شود و در پایان به پنج اثر برگزیده این مسابقه هدایایی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ غ

برچسب ها: شب یلدا ، سفره آرایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار