معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: برای اولین بار کارت مربیگری جهت مربیان صنایع دستی و هنری در منطقه آزاد اروند، صادر خواهد شد.

قدرت الله طمیمیان معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:دوره آموزش «شیوه تدریس صنایع دستی و هنری» طی ۲ روز برای کلیه هنرمندان صنایع دستی در منطقه آزاد اروند، برگزار شد.

او هدف از برگزاری این دوره را تربیت مربی جهت آموزش دادن به علاقه‌مندان این صنعت عنوان کرد و اظهار داشت: در این دوره شیوه و چگونگی آموزش به مربیان صنایع دستی ارائه شد که تا کنون در منطقه معرفی نشده بود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه تلاش می‌شود به هر نحوی از صنایع دستی منطقه حمایت شود، تصریح کرد: علاوه بر آزمونی که از شرکت کنندگان در دوره گرفته خواهد شد، هر فرد نمونه صنایع دستی که تولید کرده را ارائه می‌کند و پس از کارشناسی و بررسی نهایی توسط اداره گردشگری و میراث فرهنگی منطقه ازاد اروند با رزومه اساتید به وزارت خانه ارسال می‌شود و بعد از تایید آن‌ها کارت مربیگری فرهنگی برای افرادی که عنوان درجه یک را کسب کنند، صادر می‌شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.