امروز در مراسم تقدیر از برگزیدگان دومین دوره مسابقه عکس «اروند امروز ما» جوایزی به آن‌ها اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محسن قنبری مدیرتوسعه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد اروند در مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقه عکس «اروند امروز ما» این مسابقه را در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری منطقه دانست و گفت: امسال با توجه به گسترش ویروس کرونا برنامه‌های هفته گردشگری به صورت مجازی انجام شد و مسابقه عکس «اروند امروز ما» نیز در همان ایام برگزار گردید و امروز به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

او در ادامه اظهار داشت: هرعکاس برای شرکت در این مسابقه می‌توانست ۸ اثر به صورت تک عکس و یک مجموعه حداکثر تا ۱۵عکس به مسابقه ارسال نماید که در نهایت در بخش تک عکس افراد برتر عبارتند از؛ نفر اول نصرت قمری، نفر دوم حسین عبداله اصل، نفر سوم محمد عباسی، شایسته تقدیر، فرانک سجادی و زهره مشعلی.

مدیرتوسعه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد اروند برگزیدگان جوایز بخش «مجموعه» را ۴ نفر عنوان کرد و گفت: جوایز نفر اول بخش مجموعه به نصرت قمری، نفر دوم حسین عبداله اصل، نفر سوم محمد آهنگر و شایسته تقدیرعلیرضا هنرجویان، تعلق گرفت.

قنبری تصریح کرد: از ۷۰۰ عکس ارسالی به این نمایشگاه ۳۰ اثر از ۱۳ عکاس برای برگزاری نمایشگاه انتخاب شدند که در زمان مناسب، این رویداد فرهنگی نیز انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.