به مناسبت گرامیداشت هفته قرآن و عترت بزرگترین محفل انس با قرآن به صورت مجازی در سالن اجتماعات دارالقرآن سراج مهاباد با انتشار در شبکه ملی شاد برگزار شد.

احمد رحمانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: ویژه برنامه محفل انس با قرآن به مناسبت گرامیداشت ایام هفته قرآن و عترت با حضور مدیر آموزش و پرورش و مدیران دارالقرآن‌های یاسین و سراج آغاز شد.

رحمانی با اشاره به اینکه اینگونه برنامه‌ها گام موثری در راستای ترویج فرهنگ و معارف دینی و قرآنی است، افزود: دارالقرآن‌های آموزش و پرورش مهاباد همواره در این زمینه‌ها پیشتاز بوده و هستند.

او با اشاره به اینکه این محفل نورانی و ده‌ها برنامه دیگر در طول این هفته برگزار خواهد شد، ادامه داد: بسیاری از برنامه‌های این درالقرا ها بعد از شیوع ویروس کرونا از فضای فیزیکی به فضای مجازی منتقل شده است و همواره با استقبال گسترده روبرو است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مهاباد شیوع ویروس کرونا در جهان را یکی معظل بزرگ و ناگوار دانست و بیان کرد: با وجود این ویروس منحوس برنامه‌های فرهنگی و دینی هیچ گاه تعطیل نمیشود بلکه ما برنامه‌ها را به روش دیگر و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌کنیم.

رحمانی اضافه کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا همواره برنامه‌های مختلفی را در فضای مجازی برگزار کرده ایم و این برنامه‌ها مورد استقبال افراد جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان دانش آموزان و اولیای آنان قرار گرفته است.

او اظهار داشت: در واقع ویروس کرونا که یک تهدید برای سلامتی افراد است فرصتی جدید برای استفاده و بهره گیری از فضای مجازی و سوق دادن نسل جوان و نوجوان به کار‌های فرهنگی، دینی و اجتماعی را برای ما به وجود آورد و امیدواریم هر چه زودتر شاهد نابودی و رفع این ویروس منحوس شویم.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.