مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص آخرین وضعیت این تیم توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید عبداللهی مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار این تیم با صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به این که فاصله میان دیدار‌های لیگ برتر کم است، اما رسول خطیبی (سرمربی آلومینیوم) و اعضای کار فنی به دنبال کاهش نقاط ضعف هستند. عملکرد آلومینیوم در چند بازی گذشته سیر صعودی داشته و به دنبال آن هستیم که در دیدار مقابل صنعت نفت هم به روند رو به رشدمان ادامه دهیم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص تیم صنعت نفت آبادان بیان کرد: صنعت نفت جزو یکی از تیم‌های با اصالت فوتبال کشورمان است. آبادانی‌ها بازیکنان و کادر فنی خوبی دارند، اما باید بگویم ما در دیدار فردا برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رویم.

او درباره مصدومیت محسن ربیع خواه گفت: متاسفانه ما محسن ربیع خواه را به دلیل مصدومیت تا پایان نیم فصل از دست داده ایم. ربیع خواه از نظر فنی و شخصیتی کمک بزرگی به تیم ما می‌کرد. بازیکنان جایگزین قطعا سعی می‌کنند با عملکرد درخشان خود جای خالی ربیع خواه را پر کنند.

عبداللهی در رابطه با مصدومان آلومینیوم سازان اظهار کرد: در بازی فردا به غیر از ربیع خواه، محمد ایران پوریان، مرتضی آقاخان و محمد جواد عباسی را در ترکیب نخواهیم داشت.

او درباره برنامه آلومینیوم برای مهار بازیکنان تکنیکی صنعت نفت گفت: بازی‌های صنعت نفت را تماشا کرده ایم. از نقاط ضعف و قوت آن‌ها آگاهی داریم. این دیدار یکی از دشوار‌ترین بازی‌های ما در لیگ برتر است که امیدواریم با برنامه‌های خطیبی سربلند از زمین مسابقه خارج شویم.


 بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار