خطیبی: می‌توانستیم با کسب ۳ امتیاز از تهران خارج شویم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره شرایط این تیم در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی با پیکان در رابطه با این دیدار اظهار داشت: هر ۲ تیم در این دیدار خوب بازی کردند و این بازی به غیر از گل همه چیز داشت.

او ادامه داد: تیم پیکان برنامه ویژه‌ای روی ارسال از جناحین و پرتاب‌های بلند داشت که ما روش بازی آن‌ها را خنثی کردیم. در نیمه اول ۳ موقعیت تک به تک نصیب ما شد که اگر مهاجم تیم ما روی این ضربه‌ها دقت کافی را داشت می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم.

سرمربی آلومینیوم افزود: در نیمه دوم تحت فشار تیم پیکان قرار گرفتیم، اما با چند تعویض خوب از زیر این فشار خارج شدیم. کسب یک امتیاز خارج از خانه عملکرد خوبی برای تیم ما محسوب می‌شود.

خطیبی در خصوص رفتار نیمکت پیکان بیان کرد: کادر فنی پیکان از همان دقایق ابتدایی روی کوچک‌ترین برخورد‌ها اعتراض می‌کردند. بعضی از تیم‌های سعی می‌کنند با اینگونه رفتار‌ها کار خود را پیش ببرند.

سرمربی آلومینیوم در مورد عملکرد داور این دیدار گفت: من دوست ندارم در کنفرانس مطبوعاتی در رابطه با اشتباهات داوری صحبت کنم، اما طبق چیزی که به ما گفته اند پنالتی برای تیم پیکان درست نبود. در دقایق اولیه این بازی هم ربیع خواه با تکلی سرنگون شد و پایش شکست، اما داور این صحنه را حتی خطا هم اعلام نکرد.

خطیبی در رابطه با دیدار بعدی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: صنعت نفت تیم بسیار خوبی است. از فردا تمرینات را برای این دیدار آغاز می‌کنیم. امیدوارم به روند رو به رشد خودمان ادامه دهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار