دبیر کمیته فرهنگی کنگره ملی چهار هزار شهید استان یزد گفت: به منظور تقدیر از مدافعان سلامت ۱۸ گروه سرود در ۱۸ بیمارستان استان به اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید حسین راسخی، دبیر کمیته فرهنگی کنگره ملی چهار هزار شهید استان یزد با اشاره تحمل فشار شدید از سوی کادر درمان از آغاز شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: طرح "سپاس از مدافعان سلامت" یکی از برنامه‌های کمیته فرهنگی دومین کنکره ملی شهدای استان است که با هدف قدردانی از کادر درمان به صورت پایلوت در یزد اجرا شده و پس از آن به عنوان یک برنامه کشوری اجرا خواهد شد.

او با بیان اینکه یزد با ۹۰ گروه سرود فعال و سازمان یافته در قالب خانه سرود، از استان‌های پیشرو در این زمینه است، افزود: به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار ۱۸ گروه سرود در ۱۸ بیمارستان استان به منظور تقدیر از مدافعان سلامت در فضایی باز به اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌پردازند.

دبیر کمیته فرهنگی دومین کنگره ملی چهار هزار شهید دارالعباده و دارالعلم یزد ایجاد روحیه در بین کادر درمان را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد و ادامه داد: پس از اجرایی شدن این طرح در سراسر کشور، برنامه‌های گروه‌های سرود از شبکه‌های مختلف سیما نیز پخش می‌شود.

 هدف از برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان یزد علاوه بر نشر فرهنگ ایثار و شهادت، خدمت رسانی در زمینه‌های مختلف؛ فرهنگی، اجتماعی، حمایتی، معیشتی، پزشکی، ورزشی و آموزشی است.

اجلاسیه دومین کنگره ملی بزرگداشت چهار هزار شهید دارالعباده و دارالعلم یزد اسفند ماه امسال در یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار