دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با بستری شدن ۱۹ بیمار جدید، اکنون ۹۰ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند و اکنون ۹۰ بیمار در این بخش‌ها در حال درمان هستند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ بیمار از بخش‌های کرونایی با حال خوب مرخص شده‌اند که از این تعداد چهار نفر به طور قطع کرونا داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به ثبت یک فوتی جدید مبتلا به کرونا اشاره کرد و ادامه داد: این فرد با ۵۷ سال سن دارای بیماری زمینه‌ای دیابت بوده و دیروز فوت کرده است.

۹۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بوشهر بستری هستند

کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۲۲ بیمار در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد هشت نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.


بیشتر بخوانید


او  گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۷ هزار و ۱۷۲ مبتلا به این ویروس شناسایی شده‌اند. همچنین تعداد جانباختگان به ۸۲۹ نفر رسیده است که از این تعداد ۸۲۳ نفر به طور قطع به کرونا مبتلا بوده و ۶ نفر مشکوک بوده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.