مدرسه پاییزه "حقوق کودک" با مشارکت صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف)، دبیرخانه مرجع کنوانسیون حقوق کودک و دفتر امور خانواده و بانوان استانداری کرمانشاه آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، زهره رستمی مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری کرمانشاه گفت : مدارس فصلی حقوق کودک در فصول مختلف در استان‌های کشور برگزار می‌شود و پاییز امسال هشتمین مدرسه حقوق کودک کار خود را در کرمانشاه آغاز کرده است.

او گفت : این مدرسه دو روزه با هدف ارتقا و توانمندسازی افراد فعال در حوزه کودکان و نوجوانان در خصوص حقوق این قشر از جامعه است.

او ادامه داد: در مدرسه پاییزه حقوق کودک در کرمانشاه، هزار نفر شامل معلمان مقاطع ابتدایی و متوسطه، روانشناسان و مددکاران بهزیستی، وکلا و قضات فعال در حوزه کودک، پلیس اطفال و سمن‌های فعال در حوزه کودک آموزش‌هایی را در خصوص حقوق کودکان خواهند دید.

این مسئول گفت: به دلیل شرایط کرونایی این مدرسه دو روزه بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

رستمی افزود: این آموزش‌های توسط اساتید دانشگاه تهران ارائه خواهد شد و خوشبختانه استقبال از این مدرسه در کرمانشاه خوب بوده است.

مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری کرمانشاه با بیان اینکه چالش‌های حوزه کودک در کشور تقریبا مشابه است، گفت: در استان کرمانشاه عمده چالش‌ها مربوط به بحث کودکان کار و ازدواج کودکان است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.