رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل گفت: جشنواره شب یلدا امسال به صورت مجازی در شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد رضا شایقی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا جشنواره یلدا امسال به صورت مجازی توسط اداره میراث فرهنگی و گردشگری وصنایع دستی شهرستان درشهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

او اظهار داشت: در راستای احیای فرهنگ بومی شهرستان اردبیل جشنواره یلدا به صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند آثار، فیلم و عکس‌های خود را در موضوعات سفره آرایی سنتی شب یلدا، قصه گویی، شعرخوانی و تهیه غذا‌های سنتی ارسال کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل بیان کرد: مهلت ارائه آثار جشنواره مجازی یلدا در شهرستان اردبیل تا ۴دی ماه بوده و از نفرات و آثار برتر با اهدای جوایز نفیس تجلیل می‌شود.

شایقی تصریح کرد: جشنواره مجازی شب یلدا در راستای حفظ و صیانت از فرهنگ بومی، سنتی منطقه برگزار می‌شود و از مردم تقاضا داریم امسال از دور همی‌ها و هم نشینی‌ها در شب یلدا برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دوری کرده و مجازی برگزار کنند.

او افزود: با توجه به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی جشنواره‌ها تا بازگشت به روال و شرایط قبلی به صورت مجازی در شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.