فرمانده انتظامی تربت جام گفت: طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی از پارکینگ‌ها که حدود یک ماه پیش آغاز شده است، تا ۱۸ دی ماه ادامه خواهد داشت.

غلام محمد قهستانی فرمانده انتظامی تربت جام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، گفت: موتورسیکلت‌های زیادی به دلایلی مانند تخلفات رانندگی و انتظامی در پارکینگ وجود دارد که بعضا از توقیف آنان چندین سال گذشته است ؛ در همین راستا نیز تصمیم بر آن شد تا با اجرای طرحی سراسری و ارائه یکسری تسهیلات این موتور‌ها ترخیص شوند.

او افزود: مقرر شد موتورسیکلت‌هایی که از آخرین روز اسفند سال ۱۳۹۸ به قبل در پارکینگ‌ها هستند با هزینه مصوبه هیئت وزیران برای نگهداشت پارکینگ در سال ۹۴ و متناسب با شرایط توقفگاه‌ها ترخیص شوند؛ همچنین جریمه موتورسیکلت‌ها به حالت اولیه باز خواهد گشت و در مدتی که در پارکینگ متوقف بوده‌اند شامل جریمه دوبرابری نمی‌شوند, افرادی هم که امکان پرداخت جریمه‌های معوقه را ندارند می‌توانند با استفاده از طرح تقسیط جرائم بدون پیش پرداخت در مدت یکسال جریمه‌ها را پرداخت کنند.

فرمانده انتظامی تربت جام با بیان اینکه افراد برای ترخیص این موتورسیکلت‌ها باید به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کنند، ادامه داد: مالک یا متصرف با اسناد کامل شامل کارت ملی، برگ سبز موتورسیکلت، برگه پارکینگ و مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ می‌تواند در عرض کمتر از یک‌ ساعت فرآیند ترخیص موتورسیکلت‌ خود را انجام دهد.

قهستانی بیان کرد: شهروندان تا ۱۸ دی ماه می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند و تاکنون تصمیمی برای تمدید اجرای طرح اتخاذ نشده است، اما توصیه ما به مالکان موتورسیکلت‌های رسوبی این است که حضور خود را به روز‌های پایانی اجرای طرح موکول نکنند.

انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.