مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: طی هشت ماه گذشته ۲ هزار و ۳۱۶ متر فرش و تابلو فرش به همت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد زنجان بافته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: توجه به توسعه مشاغل خانگی با راهبرد ایجاد کسب و کار‌های کوچک، خانگی و زودبازده از اقدامات این نهاد در حوزه اشتغالزایی برای خانواده‌های تحت حمایت است.

او افزود: ایجاد و توسعه طرح‌های اشتغال فرشبافی از برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان در بخش توسعه مشاغل خانگی بوده و با همین رویکرد در حال حاضر هزار و ۸۴۱ مجری طرح اشتغال فرشبافی در بین مددجویان تحت حمایت این نهاد در این رشته فعالیت دارند.

صفری از تولید هزار و ۳۱۷ تخته فرش و گلیم فرش از طریق مجریان طرح‌های اشتغال فرشبافی این نهاد در هشت ماه گذشته خبر داد و افزود: ۲هزار و ۳۱۶ متر فرش و تابلو فرش در هشت ماه گذشته  توسط مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بافته شده است.

او با بیان اینکه فروش محصولات تولیدی مجریان طرح‌های اشتغال فرشبافی یکی دیگر از خدمات این نهاد در حوزه پشتیبانی از طرح‌های اشتغال است، ادامه داد: طبق برآورد‌های انجام شده از محل فروش فرش‌های بافته شده، بیش از یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان در هشت ماه گذشته  عاید مجریان طرح‌های اشتغال فرشبافی این نهاد شده است.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.