سبزعلی گفت: عملیات بازسازی ۳۵ دستگاه اتوبوس در کارگاه بازسازی اتوبوس‌های فرسوده سازمان اتوبوسرانی اهواز در حال انجام است.

کوروش سبزعلی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز در حاشیه بازدید فعالان اجتماعی از کارگاه بازسازی اتوبوس‌های فرسوده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در فاز اول ۲۵ دستگاه اتوبوس فرسوده به صورت کامل بازسازی و ابتدای شهریورماه وارد چرخه حمل و نقل شدند و هم اکنون در فاز دوم ۳۵ دستگاه دیگر در حال بازسازی هستند.

او به سرویس دهی در شرایط کنونی اشاره کرد و افزود: با توجه به مشکلات متعدد از جمله؛ بیماری کرونا، مشکلات اقتصادی و گرانی‌های به وجود آمده در بحث قطعات و تجهیزات، اما سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز به همت شهردار همچنان به خدمتگزاری مشغول هستند و بازسازی اتوبوس‌های فرسوده همچنان با قدرت و قوت بیشتر در حال انجام است.

محمدرضا ایزدی عضو شورای اسلامی شهر اهواز در این بازدید گفت: حضور و بازدید فعالان اجتماعی می‌تواند در ارائه نظرات، پیشنهادات، مطالبه گری‌ها و بازگویی وقایع موثر و در نظر و بینش آن‌ها تأثیر بگذارد و به حقایقی که هست بیشتر پی ببرند و تصمیم‌گیری و انتقاد و اعلام نظر دقیق‌تری داشته باشند.

او با بیان اینکه در اهواز نیاز به اتوبوس‌های بیشتری داریم، بیان داشت: اینگونه کارگاه بازسازی و راه اندازی تجهیزات در این سطح پیشرفته و با تکیه بر توان جوانان درون سازمانی، برای اولین بار در اهواز به وجود آمده و در طول عمر ۹۰ ساله شهرداری این اتفاق خوب رخ داده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار