رییس پارک علم و فناوری استان کرمان گفت: شرکت دانش بنیان برافزا کشاورز از واحد‌های فناور و دانش‌بنیان این استان به عنوان شرکت برتر فناور انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دکتر مسعود ترک زاده رییس پارک علم وفناوری استان کرمان گفت: شرکت دانش بنیان برافزا کشاورز از واحد‌های فناور و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری کرمان است که در برترین‌های جشنواره پژوهش و فناوری سال ۱۳۹۹ بعنوان شرکت فناور برتر کشور توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شد.

او افزود: این واحد فناور فعالیت خود را از سال ۸۹ در بخش کشاورزی آغاز کرده و در سال ۱۳۹۰ موفق به رتبه یک دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شده است.

رییس پارک علم و فناوری استان کرمان تصریح کرد: واحد تحقیق و توسعه این شرکت تاکنون توانسته است چهار ثبت اختراع و ۳۶ محصول دانش بنیان در حوزه کشاورزی تولید کند.

ترک زاده تاکید کرد: ۲ اختراع شرکت دانش بنیان برافزا کشاورز کرمان تبدیل به محصول و تمام محصولات دانش بنیان شرکت وارد بازار و تجاری سازی شده است.

او با بیان اینکه بیشتر محصولات تولیدی این شرکت دانش بنیان از نوع مواد آلی و برای کشاورزی پایدار است بیان کرد: شاخصه‌های این محصولات تکنولوژی نوین و بالا و داشتن استاندارد‌های معتبر داخلی و خارجی است.

حدود ۲۰۰ واحد فناور و ۶۰ شرکت دانش بنیان در استان کرمان در زمینه‌های آی تی، کشاورزی، پزشکی، نانو، مکانیک، عمران و ... فعالیت دارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار