معاون بانک مرکزی از امکان فعالیت اپراتور‌های کیف پول آنلاین بدون نیاز به دریافت مجوز خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهران محرمیان معاون بانک مرکزی در مراسم آیین رونمایی از پروژه‌های ۱۰ گانه مرکز آمار و رصد شهرداری تهران اظهار کرد: اپلیکیشن‌های کیف پول اهمیت بسزایی دارند و جای خوشحالی دارد که شهرداری تهران در بحث حمل و نقل عمومی از کیف پول‌های فعال در حوزه پرداخت استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: خوشحالیم که پلتفرم یکپارچه الکترونیکی در بستر حمل و نقل عمومی ایجاد شده است و در بانک مرکزی شهریور ماه با هماهنگی شورای اعتباری پول موفق به دریافت مصوبه‌ای شدیم تا کیف پول‌ها به حلقه باز تبدیل شوند.

معاون بانک مرکزی ادامه داد: این به معنای آن است که صاحبان اپراتور‌های کیف پول‌های آنلاین می‌توانند پرداخت‌های خود را هم در بستر سامانه انجام دهند و با نظارت دقیق بانک مرکزی اپراتور‌ها اجازه فعالیت پیدا میکنند و نیازی به مجوز نیست.

در ادامه مراسم عطاران معاون بانک شهر اظهار کرد: حدود ۸۰ درصد پرداخت ها خرد هستند و مشتریان برای برخی از آنها پول پرداخت می‌کنند.

وی ادامه داد : در راستای تحقق شهر هوشمند پلتفرمی طراحی شد تا هم کارت هوشمند شهری را در بر گیرد و هم تمامی پرداختهای خود را مدیریت کند.

معاون بانک شهر با اشاره به پلت فرم‌های طراحی شده گفت: بن کارت فروشگاه شهروند، زیرساخت مالی پرداخت تهران من، برای کارت شهرداری‌ها و کارتابل الکترونیک شهرداری‌ها از جمله نمونه های این پلت فرم ها هستند.

انتهای پیام/


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام /

برچسب ها: کیف پول ، بانک مرکزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار