رئیس شورای اسلامی شهرکرد از افزایش ۲ برابری بودجه شهرداری شهرکرد در سال آینده خبر داد.

افزایش ۲ برابری بودجه شهرداری به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرهاد رئیسی رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: با پیگیری‌های انجام شده، بودجه سال آینده شهرداری شهرکرد حداقل به دو برابر افزایش می یابد.

او اظهار داشت: زیرساخت‌های برخی از سازمان‌های تابعه شهرداری شهرکرد باید تکمیل تا بتوانند در بحث درآمد پایدار مؤثر باشند که سازمان فاوا از جمله این سازمان‌ها است.

رئیسی افزود: با توجه به شرایط کرونا زیرساخت‌ها برای ارائه خدمات الکترونیکی در شهرداری تأمین تا خدمات به صورت غیرحضوری ارائه می شود.


بیشتر بخوانید


بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد با اشاره به الکترونیکی نمودن خدمات اضافه کرد: شهرداری شهرکرد با حمایت شورای اسلامی در راستای یکپارچگی خدمات الکترونیکی به شهروندان، توسعه خدمات غیرحضوری و کاهش سفرهای شهری، امکان ارائه بخشی از خدمات برای شهروندان از طریق این درگاه را فراهم کرده است اما می‌طلبد در راستای تمام الکترونیکی نمودن خدمات، تلاش بیشتری شود.

او ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز مبرم به عدم حضور مراجعه کنندگان با آماده‌سازی زیرساخت‌ها، نیاز است سامانه‌های مرتبط با ارائه خدمات مجازی در مناطق شهرداری راه‌اندازی شود.

عبدالغنی گفت: شهرداری‌ها در حوزه‌های مختلفی مانند معماری و شهرسازی، خدمات شهری، زیربنایی و حمل و نقل و... به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.