مدیرعامل هلال احمر مازندران از خدمت رسانی این جمعیت به ۱۰ هزار نفر در طرح ناظران سلامت خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکترغلامعلی فخاری مدیر عامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت: از آغاز اجرای طرح ناظران سلامت در دهم آذر ماه تا کنون حدود ده هزارنفر از خدمات این طرح در استان بهره‌مند شده اند.

او افزود: در اجرای این طرح که با هدف مهار ایپدمی کرونا اجرایی شده است ۲۹۲ تیم متشکل از ۳۲۱ عضو جوان، ۱۲۹ عضو داوطلب و ۱۱۰ نفر از امدادگران ونجاتگران جمعیت هلال احمر استان مشارکت دارند.

دکتر فخاری گفت افزود:پوشش میدانی بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ مکان و ارائه توصیه‌های بهداشتی و خودمراقبتی مرتبط با ویروس کرونا از جمله خدمات ارائه شده در قالب طرح ناظران سلامت در مازندران بوده است.

او افزود:هلال احمر استان از آغاز بحران کرونا با بسیج همه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری و هم افزایی با سایر دستگاه‌های اجرایی در عرصه مهار این ویروس منحوس مشارکت داشته است.

دکتر فخاری در خصوص ماهیت طرح ناظران سلامت، گفت: در قالب این طرح تیم‌های آموزش دیده جمعیت هلال احمر متشکل از اعضای داوطلب و جوان و امدادگر با حضور در مناطق مختلف شهری و روستایی و به ویژه در معابر، پارکها، فروشگاهها، ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس و سایر اماکنی که تجمع جمعیت وجود دارد نسبت به بررسی شرایط بهداشتی و رعایت استاندارد‌های خودمراقبتی ارزیابی لازم را با مشارکت ناظرین بهداشت انجام داده و شهروندان را به رعایت اصول بهداشت فردی و اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا ترغیب می‌کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار