مدیر عامل هلال احمر مازندران از تجهیز ۳۰ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در طرح زمستانه خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکترغلامعلی فخاری مدیر عامل هلال احمر مازندران با اشاره به بارش زودهنگام برف و باران در مناطق مختلف استان، گفت: ۳۰ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر مازندران برای خدمت رسانی به مردم در طرح زمستانه تجهیز می‌گردد.

او افزود: تجهیز این پایگاه‌های به اقلام زیستی مانند چادر و مواد غذایی و همچنین تخصیص آمبولانس‌های مجهزو خودرو‌های نجات و عوامل امدادی مجرب از جمله تدابیر اجرایی جمعیت هلال احمراستان در طرح زمستانه می‌باشد.

دکتر فخاری گفت: ما ۷ محور مواصلاتی به استان مازندران داریم که ۵ محورآن کوهستانی و از این ۵ محور سه محور بسیار پرتردد و پرخطر است و به همین دلیل در اجرای طرح زمستانه بیشتر به این سه محور توجه ویژه داریم.

او افزود: محور کندوان، محور سوادکوه و محور هراز که از پرتردد‌ترین محور‌های مواصلاتی کشور هستند در حوزه ماموریتی و پوشش امدادی هلال احمر استان قرار دارند که همه ساله تدابیر ویژه‌ای برای این محور‌ها در دستور کار قرار می‌دهیم.

مدیر عامل هلال احمر مازندران گفت: محور کیاسر به سمنان و گلوگاه به دامغان و همچنین دو محور اصلی شرقی و غربی ارتباطی به استان‌های گلستان و گیلان نیز از دیگر محور‌های تحت پوشش هلال احمراستان است که تدابیر طرح زمستانه در آن اجرا می‌شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار