رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت:امسال به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا نمایشگاه شب یلدا در کرمانشاه برگزار نمی‌شود.

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،اظهار داشت: امسال نمایشگاه ویژه شب یلدا با توجه به شرایط مقابله با کرونا دراین شهرستان برپا نخواهد شد و ازفروشندگان در خواست می‌شود در این زمینه همکاری لازم را با بازرسان و خریداران داشته باشند.

جهین افزود: برچسب قیمت و صدور فاکتور یکی از مهمترین وظایف اتحادیه هاست که صنوف باید نسبت به اجرایی‌کردن آن اقدام کنند تا شهروندان از قیمت واقعی کالا‌ها مطلع شوند.

او با اشاره به اینکه طرح نظارت بر اصناف ویژه شب یلدا در این شهرستان آغاز شده و تا سی‌ام ماه جاری ادامه خواهد داشت، ادامه داد: اولویت این طرح، نظارت بر واحد‌های عرضه کننده میوه، آجیل و خشکبار، هندوانه، حلوا و شیرینی است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد جهین تصریح کرد: در این طرح، شش گروه دو نفره مشترک با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بر نحوه عرضه و قیمت کالا‌های هدف نظارت می‌کنند.

جهین اضافه کرد: این طرح با توجه به فرا رسیدن آیین سنتی شب یلدا و افزایش درخواست برای برخی از اقلام مصرفی با هدف جلوگیری از برخی سوء استفاده‌های افراد فرصت طلب اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.