مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از تداوم خدمت رسانی به بیش از نیم میلیون مشترک گاز طبیعی در روز‌های سرد سال در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  سردار اسماعیلی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: امسال شاهد شروع زود هنگام برودت هوا در استان اردبیل بودیم که در همین راستا و به جهت تامین گاز پایدار برای مشترکین گاز در استان تمهیدات لازم در نظر گرفته شده و گروه‌های امدادی و نیرو‌های عملیاتی این شرکت با ارتقای سطح آمادگی، پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم را برای ارایه خدمات مستمر و پایداری شبکه‌های گاز انجام داده اند.

او شناسایی نقاط آسیب پذیر، سرعت عمل نیرو‌ها در اجرای پروژه‌های نوسازی شبکه، افزایش تاب آوری شبکه‌های گاز، سنجش آمادگی نیرو‌های امدادی و عملیاتی و آموزش کامل نیرو‌های امدادی و گازبان را نمونه‌ای از اقدامات این شرکت در خصوص پایداری شبکه‌های توزیع گاز برشمرد و افزود: در سطح ادارات تابعه استان با برگزاری مانور‌های متعدد در طول سال و شناسایی نقاط قوت و ضعف نیرو‌های امدادی و عملیاتی و با برنامه ریزی آموزشی نیرو‌های امدادی و گازبانی ضمن ارتقاء دانش فنی، مهارت‌های لازم را کسب کرده و از آمادگی کامل برای ارایه خدمات بهینه به مشترکین گاز را دارند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل نگهداری و تعمیرات از تأسیسات و تجهیزات را بسیار مهم توصیف کرد و اظهار داشت: سرویس دوره‌ای و انجام تعمیرات اساسی ایستگاه‌ها و میترینگ‌های سطح استان در طول سال براساس برنامه جامع نگهداری و تعمیرات PM توسط نیرو‌های عملیاتی انجام شده و بر اساس چک لیست‌های مربوطه توسط بازرسین این شرکت در دوره‌های زمانی مشخص مورد ممیزی قرار می‌گیرند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه ۱۰۰ درصد خانوار‌های شهری و ۹۵ درصد خانوار‌های روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، گفت: هم اکنون بیش از نیم میلیون و ۲۶۰ هزار مشترک گاز طبیعی در استان وجود دارد.

او در پایان از تمامی مشترکین درخواست کرد تا با مدیریت بهینه مصرف و رعایت نکات ایمنی در هنگام استفاده از گاز طبیعی، زمستانی بدون حادثه را سپری کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.