مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از گازسوز شدن تعداد ۹۰۰ دستگاه خودروی بخش حمل و نقل عمومی استان در قالب طرح ملی رایگان گازسوز کردن خودرو‌های عمومی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر سالاری‌نسب مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۹۰۰ دستگاه خودروی بخش حمل و نقل عمومی استان در قالب طرح ملی رایگان گازسوز کردن خودرو‌های عمومی گازسوز شدند.

او افزود: طرح مذکور هم اکنون به صورت گسترده در سراسر کشور آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود بخش عمده‌ای از ناوگان حمل‌ونقل عمومی شامل تاکسی و وانت حمل‌بار، زیر پوشش این طرح به صورت رایگان قرار گیرند.


بیشتر بخوانید


سالاری‌نسب ضمن اشاره به فرآیند دریافت تقاضا و ثبت‌نام دارندگان خودرو‌های حمل‌ونقل بار و مسافر در سامانه اطلاعات جامع خودرو‌های دوگانه‌سوز کشور، اضافه کرد: این طرح ملی همزمان با سراسر کشور در دستور کار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهار محال و بختیاری نیز قرار دارد.

او ادامه داد: ثبت‌نام از طریق سامانه به آدرس GCR.NIOPDC.IR انجام می‌شود. تبدیل خودرو‌های عمومی طبق این طرح رایگان است و مرحله نخست اجرای این طرح برای خودرو‌های عمومی از جمله تاکسی، وانت‌بار، نیسان و کامیونت است که با استفاده از تسهیلات رایگان، به سوی مصرف سوخت پاک سی‌ان‌جی هدایت می‌شوند.

سالاری نسب شمار جایگاه‌های سی‌ان‌جی در سطح استان را ۳۹ باب عنوان کرد و گفت: این تعداد جایگاه سوخت در سطح استان با پراکندگی مناسب جغرافیایی قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار