معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ توزیع نیروی برق فارس از آمادگی ۱۵۴ گروه عملیاتی این شرکت جهت مقابله با بحران‌های احتمالی ناشی از بارش برف و باران در فصول سرد فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمیدرضا جلایر اظهار داشت: مهندسان بخش‌های فنی و مهندسی و گروه‌های اجرایی – عملیاتی این شرکت، حفظ تامین برق پایدار و مطمئن برای مشترکان در سطح استان را از مهمترین وظایف خود می‌دانند و در همین راستا تمهیدات لازم پیرامون مقابله با حوادث و مدیریت پیش و حین بحران را اتخاذ کرده اند.

او افزود: کارکنان پرتلاش و پیمانکاران سخت کوش این شرکت در بخش‌های اتفاقات برق، مرکز کنترل و راهبری شبکه و سامانه‌های فوریت‌های برق به صورت شبانه‌روزی با استفاده از سیستم‌های پایش و نظارت از ستاد شرکت توزیع نیروی برق استان در حال رصد وکنترل وضعیت شبکه توزیع برق بوده تا نسبت به برطرف نمودن مشکلات احتمالی در شبکه‌ها و تاسیسات توزیع برق و رفع خاموشی‌های نا خواسته به سرعت اقدام کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه همانند سال‌های گذشته گروه‌های اتفاقات و رفع بحران این شرکت از آمادگی کامل برای مواجهه با بحران و حوادث ناشی از بارش‌ها برخوردار است، خاطر نشان ساخت: ظرفیت و پتانسیل ۱۵۴ گروه اجرایی شرکت و ۸۳ مرکز عملیات و اتفاقات مدیریت‌های برق شهرستان‌های سطح استان با تمام امکانات و تجهیزات، نفرات و خودرو‌های سبک و سنگین موجود، جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی ناشی از بارش‌های اخیر در سطح استان به خدمت گرفته شده است.

جلایر تصریح کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای در شبکه توزیع برق، شهروندان از نزدیک شدن و دست زدن به تاسیسات یا تجهیزات برقی آسیب دیده، خودداری نموده و موارد را از طریق تماس با سامانه تلفنی شبانه روزی ۱۲۱ تفاقات برق اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار