تیم والیبال نشسته مس شهربابک در نخستین دیدار از رقابت‌های والیبال نشسته سوپر لیگ کشور با نتیجه ۳ بر صفر از سد سپید رود رشت عبور کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در نخستین روز رقابت‌های والییال نشسته سوپر لیگ کشور و در دیدار افتتاحیه تیم مس شهربابک در دیداری مهم و حساس موفق شد در ۳ دست پیاپی تیم پرقدرت سپید رود رشت را شکست دهد.

در این دیدار که در سالن والیبال فولاد شهر اصفهان برگزار شد، تیم مس شهربابک در دست اول و در رقابتی پایاپای با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز میدان شد.

شاگردان هادی رضایی دست دوم این بازی حساس را در شرایطی آغاز کردند که همچون دست اول سرمربی تیم قصد بازی گرفتن از تمامی بازیکنان را داشت و این دست نیز با نتیجه ۲۵ بر ۱۲ به سود مس شهربابک به پایان رسید.

دست سوم این بازی تماشایی که به صورت زنده از شبکه استانی اصفهان پخش می‌شد نیز با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ به سود مس شهربابک به پایان رسید.

رقابت‌های والیبال نشسته سوپر لیگ کشور با حضور ۷ تیم در دو گروه به صورت دوره‌ای از صبح روز دوشنبه ۲۴ آذرماه در مجموعه ورزشی فولادشهر اصفهان آغاز شده است.

 تیم مس شهربابک در بازی بعدی خود، روز سه شنبه ۲۵ آذرماه از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه به مصاف مدعی قهرمانی رقابت‌ها تیم ذوب آهن می‌رود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار