مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۲۴ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۲۴ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۳۸ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط تکاوران قرارگاه"عمار"

 با تلاش تکاوران عملیاتی انتظامی قرارگاه"عمار" استان بیش از ۳۸ هزارلیتر نفت گاز خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد.

سرهنگ" حمید نوری"فرمانده قرارگاه عمار استان سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: ماموران انتظامی یگان‌های تکاوری "عمار" در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت در حین گشت زنی در سطح محور‌های مواصلاتی، طی چند عملیات موفق به شناسایی چند محموله قاچاق سوخت در محور" راسک - ایرانشهر" شدند.

او  افزود: در بازرسی از خودرو‌های متوقف شده مقدار ۳۸ هزار و ۵۴۰ لیتر نفت گاز که فاقد بارنامه شرکتی بودند کشف شد.

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه در این رابطه ۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف و ۸ متخلف شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شدند، برعزم تکاوران انتظامی استان در مقابله با قاچاق سوخت و فراورده‌های نفتی تاکید کرد.

۲ کشته در تصادف خودروی پارس با وانت

وقوع تصادف یک دستگاه خودروی پژو پارس با وانت نیسان در شهرستان "نیکشهر-لاشار" منجر فوت ۲ نفر و مصدومیت یک نفر شد.

 سرهنگ "مصطفی کول زاده گفت: روز گذشته در پی وقوع یک فقره تصادف ما بین خودروی پژو پارس و وانت نیسان در شهرستان نیکشهر محور " لاشار" بلافاصله ماموران پلیس راه جنوب استان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان افزود: در این حادثه راننده هر دو خودرو به دلیل شدت جراحات وارده فوت و سرنشین خودرو وانت نیسان مصدوم و راهی بیمارستان می‌شود.

به گفته سرهنگ کول زاده علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ خودروی پژو پارس اعلام شده است.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی " خاش" با دستگیری ۱۰ سارق و معتاد متجاهر

فرمانده انتظامی شهرستان خاش از دستگیری ۵ سارق و ۵ معتاد متجاهر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان خبر داد.

سرهنگ" ابراهیم کوچکزایی گفت: در راستای مبارزه با سرقت‌های خرد، برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی طرح امنیت محله محور به صورت ویژه طی ۴۸ ساعت گذشته با همکاری تمامی رده‌های عملیاتی و انتظامی شهرستان خاش به اجرا درآمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی با شناسایی مناطق آسیب پذیر در خاش طی چند عملیات مجزا ضمن دستگیری ۵ سارق، ۵ نفر معتاد متجاهر را نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش با قدردانی از همکاری خوب مردم در اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: با دستگیری سارقان ۵ فقره سرقت نیز کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست، در برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند و پلیس را در تامین و حفظ امنیت پایدار در جامعه یاری دهند.

کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در "مهرستان

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " محمد سرگزی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح پیشگیری از قاچاق منابع ملی و طی کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو سنگین اقدام به قاچاق سوخت در محور‌های فرعی شهرستان مهرستان می‌کنند، ماموران انتظامی این فرماندهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران در پی گشت زنی‌های هدفمند در "سه راهی پرکن" به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف و در بازرسی از این کامیون ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت گاز را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مهرستان در پایان با اشاره به شناسایی یک نفر متخلف و معرفی وی به مراجع قضائی، خاطر نشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود و شهروندان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را با تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند

دستگیری ۲ سارق مغازه درزابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای مغازه وکشف ۳ فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ"احمد ثمره حسینی اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره سرقت از مغازه‌های اطراف خیابان طالقانی شهرستان زابل، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران با استفاده از سرنخ‌های به دست آمده تحقیقات خود را برای شناسایی سارق یا سارقان احتمالی آغاز تا اینکه به ۲ نفر مظنون و آنان را تحت تعقیب قرار دادند.

او ادامه داد: سارقان پس از سرقت از یک مغازه متوجه حضور ماموران در محل شدند و اقدام به فرار کردند که در یک عملیات ضربتی توسط پلیس دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ ثمره حسینی گفت: متهمان که بین ۲۵ تا ۳۰ سال سن دارند در تحقیقات پلیسی به ۳ فقره سرقت از مغازه در شهرستان اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با هشدار به شهروندان و کسبه و بازاریان، از آنان خواست: از درب‌ها و قفل‌های مطمئن برای پیشگیری از سرقت استفاده و واحد کسب خود را به دوربین‌های پیشرفته دید در شب مجهز کنند.

دستگیری ۲۹ سارق و مجرم تحت تعقیب در عملیات پلیس شهر زاهدان

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان ازشناسایی ودستگیری ۲۹ سارق و مجرم سابقه دارو تحت تعقیب دراجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی دراین شهرستان خبرداد.

 سرهنگ "محمود سعادتی" دربیان جزئیات این خبرگفت: روز گذشته طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد قاطعانه با مجرمان و سارقان سابقه با همکاری رده‌های عملیاتی و انتظامی شهرستان زاهدان با قاطعیت تمام به اجرا گذاشته شد.

او افزود: در این طرح که با اقدامات ویژه پلیسی و ازمدت‌ها قبل باکاراطلاعاتی و شبانه روزی برنامه ریزی شده بود محل اختفای سارقان و مجرمان سابقه دار و تحت تعقیب فراری با هماهنگی قضائی شناسایی و دریک عملیات ضربتی وغافلگیرانه ۲۹ نفر از این افراد دستگیرشدند.

سرهنگ سعادتی بیان کرد: سرقت اموال مردم، خریداری اموال مسروقه (مالخر)، خریدوفروش و توزیع موادمخدر، قاچاق کالاو... از جمله اقدامات و سوابق مجرمانه افراد دستگیر شده بود که پس ازتشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان با بیان اینکه پلیس خدمتگزار مردم است و با هرگونه اقدام غیرقانونی مجرمانه که امنیت و آرامش شهروندان خدشه دارنماید قاطعانه برخورد کرده و به خلافکاران اجازه جولان نمی‌دهد، خاطر نشان کرد: امنیت توسعه یافته و پایدار بدون مشارکت همگانی به دست نمی‌آید از شهروندان ومردم شهر زاهدان انتظار داریم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را با مرکزفوریت‌های پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.