از باشگاه داران شهرستان ایلام که بیشترین همراهی را در زمینه اجرای مصوبات ستاد استانی کرونا داشته اند تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ در ابتدای جلسه کریمی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان به تمامی حضار خوش آمدگویی گفتند و گزارشی از ابتدای محدودیت‌های اعمال شده کرونا تا امروز ارائه دادند و از تمامی باشگاهدارانی که همراهی کردند تقدیر و تشکر کردند.

سپس از تمامی باشگاهداران حاضر در سالن خواست تا نظرات، پیشنهادات و مشکلات خود را بیان کنند، پس از صحبت‌های حاضرین در جلسه، رستمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام گزارشی از امار باشگاه‌های متخلف و بازدید‌های به عمل آمده در زمان تعطیلی باشگاه‌ها ارائه دادند.

علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از باشگاهدارانی که بیشترین همراهی و همکاری را در زمینه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با ستاد استانی و ملی کرونا داشته اند گفت: همکاری و همراهی مردم لازمه قطع زنجیره کرونا است که باشگاهداران ایلامی در این زمینه همراهی لازم را انجام داده اند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام خاطر نشان شد: بنده و همکارانم تمامی تلاش‌های خود را در خصوص حمایت و پشتیبانی از باشگاه‌ها به کار گرفته ایم و میگیریم و در پایان افزود: امیدواریم که هر چه زودتر از این ویروس منحوس رهایی یابیم و به روز‌های آزاد و شاد ورزش در استان برگردیم.

در پایان این نشست از ۱۵ باشگاه دار ایلامی که در زمینه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بیشترین همراهی و همکاری با ستاد استانی کرونا داشته اند تجلیل شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.