شفیعی گفت: در مسیر ایجاد فضا‌های ورزشی و سهولت در دسترسی جوانان روستایی و مناطق حاشیه نشین استان ایلام به اماکن ورزشی، تمامی تلاش و توانایی خود را به کار می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ شفیعی رئیس هیأت ورزش روستایی و بومی محلی استان ایلام در آئین تجهیز خانه‌های ورزش روستایی که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج و گزارش عملکرد هیأت در یک سال گذشته ، گفت: در مسیر ایجاد فضا‌های ورزشی و سهولت در دسترسی جوانان روستایی و مناطق حاشیه نشین استان به اماکن ورزشی، تمامی تلاش و توانایی خود را به کار می‌گیریم.

علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام نیز در این آئین ضمن تبریک هفته بسیج، بیان کرد: این اداره کل تمام تلاش خود را در راستای تجهیز و افتتاح ۱۰۰ خانه روستایی تا پایان سال در استان انجام می‌دهد.

سرهنگ کریمیان جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز در این آئین ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین ورزش و جوانان استان ایلام و ابراز خرسندی از همکاری‌های صورت گرفته بین اداره کل ورزش و جوانان و سپاه امیرالمومنین استان ایلام، بیان کرد: تجهیز خانه‌های ورزش روستایی امری مهم و قابل توجه می‌باشد و موجب جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و فردی در مناطق محروم و روستایی می‌شود و همچنین امیدواریم که این مهم ادامه داشته باشد.

در این آئین وسایل ورزشی روستا‌های اندیشه شهرستان ایوان، سیرانه شهرستان ملکشاهی، جان جان شهرستان چرداول، تخم بلوط سفلی شهرستان هلیلان، حمزه شهرستان دهلران، کل کل شهرستان چرداول، چشمه کبود شهرستان ایلام، سرنی شهرستان مهران، انجیره شهرستان آبدانان، حسن گاوداری شهرستان سیروان، گله دار شهرستان بدره، گدار نمک شهرستان دره شهر و طولاب شهرستان ایلام جهت تجهیز خانه‌های روستایی تحویل روسای هیأت‌های مربوطه داده شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.