علی‌شائی گفت: از آغاز شیوع کرونا و تعطیلی فضا‌های ورزشی در استان ایلام تاکنون ۵۰۰ میلیارد ریال زیان به این حوزه وارد شده است.

کرونا ۵۰۰ میلیارد ریال به اماکن ورزشی ایلام خسارت زدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛مظفر علی‌شائی ر مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: از این میزان ۱۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش دولتی و ۴۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش خصوصی است.

او با بیان اینکه باشگاه‌ها نخستین مجموعه‌هایی عمومی بودند که تعطیل شدند، افزود: در این مدت با تدبیر دولت اقداماتی برای بخشش اجاره بهای مکان‌های ورزشی صورت گرفت و بین ۶۰ تا ۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات در اختیار باشگاه‌های ورزشی و مربیان قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام یادآور شد: ۴۳۲ باشگاه خصوص و دولتی در استان وجود دارد که در زمان شیوع کرونا آسیب دیده اند و با توجه به وضعیت استان فعالیت آن‌ها تعطیل شده است.

علی شائی تاکید کرد: تسهیلات جبران خسارت کرونا به افرادی که فاقد مدرک مربیگری رسمی یا مجوز رسمی تاسیس مکان‌های ورزشی هستند، تعلق نمی‌گیرد.

او اضافه کرد: تاکنون ۴۱۰ نفر برای دریافت تسهیلات کرونا به بانک‌های عامل معرفی که از این تعداد ۲۰۰ نفر موفق به دریافت ۲۶ میلیارد ریال شده اند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.