مدیر کل اداره منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت : یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان در کمین عاملان قطع، حمل کنندگان و عوامل نگهداری یا فروش ذغال تهیه شده از درختان جنگلی هستند .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کولانی مدیر کل اداره منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت : نیرو‌های یگان حفاظت اداره منابع طبیعی استان به عنوان حافظ سرمایه‌های ملی مردم با مخربین طبیعت بخصوص عاملان قطع درختان، حمل کنندگان، عوامل نگهداری و یا فروش ذغال تهیه شده از درختان جنگلی با جدیت تمام برخورد خواهد کرد .

او گفت : این اشخاص به هیچ عنوان از چنگال قانون در امان نخواهند بود تا مانعی باشد برای جلوگیری از تخریب منابع طبیعی به عنوان بستر حیات کشور و این جنگل‌ها و مراتع استان که سرمایه ملی و متعلق به تمامی نسل‌ها هستند از چنگال این سودجویان دور بمانند.

کولانی طی پیامی از تمامی مردم به عنوان همیاران طبیعت خواست با توجه به اینکه منابع طبیعی متعلق به تمامی نسل هاست مردم باید در حفظ، احیاء و توسعه منابع طبیعی کوشا باشند و می توانند با شماره گیری تلفن ۱۵۰۴ پل ارتباطی یگان حفاظت اداره کل با مردم ما را از تخلفات و سایر مشکلات در زمینه منابع طبیعی باخبر سازند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.