فرمانده پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان دالاهو گفت : در پی گشت زنی مداوم، ماموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی، فردی متخلف در حال تخریب اراضی ملی در بخش گهواره را شناسایی و از ادامه تخریب جلوگیری کردند .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آرمیده فرمانده پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان دالاهو گفت : در پی گشت زنی مداوم، ماموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی، فردی متخلف در حال تخریب اراضی ملی در بخش گهواره را شناسایی و از ادامه تخریب جلوگیری کردند. یک دستگاه تراکتور توقیف و با فرد خاطی طبق ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور با آن برخورد شده و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

او گفت : در طی دو روز گذشته، شاهد دو فقره تعرض به اراضی ملی بودیم. متجاوزان به اراضی ملی بدانند، با تیزفهمی مردم و فعالیت بی‌وقفه ماموران منابع طبیعی، تیرشان به سنگ خواهد خورد.

آرمیده افزود: از مردم فهیم استدعا داریم که با داشتن محیط طبیعی و خدادادی شهرستان، شماره ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع را شماره ضروری دانسته و هرگونه گزارش تخلف در حوزه منابع طبیعی را با ما در میان بگذارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.