معاون عمرانی استانداری فارس گفت: پروژه گازرسانی به منطقه‌ی کامفیروز از توابع شهرستان مرودشت، طرحی بزرگ به شمار می‌رود و مراحل پایانی را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمود رضایی گفت: طرح عظیم گاز رسانی به دو بخش کامفیروز شمالی و جنوبی از توابع شهرستان مرودشت، به عنوان یکی از بزرگترین و مهم‌ترین پروژه‌های گاز رسانی استان، در دو شهر خانیمن و کامفیروز و ‌۱۸ روستا با اعتباری بالغ بر ۲۰۲۰ میلیارد ریال در دهه فجر پارسال به بهره برداری رسید.

او ادامه داد: نصب انشعابات گاز یا علمک منطقه نیز از پارسال با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال آغاز شده و در حال حاضر با نصب ۴۷۳۲ انشعاب در حال اتمام است.

به گفته معاون عمرانی استانداری فارس با نصب این تعداد انشعاب گاز ظرفیت اشتراک پذیری معادل ۷۱۵۰ فقره ایجاد شده است. همچنین تاکنون ۳۲۷۰ متقاضی نسبت به اشتراک پذیری اقدام کرده اند که کنتور گاز نیز برای آن‌ها نصب شده و در حال مصرف گاز شهری هستند.

رضایی ضریب گازرسانی به روستا‌های شهرستان مرودشت را بیش از ۹۰ درصد اعلام کرد و گفت: استان فارس در زمینه تکمیل طرح گازرسانی به روستا‌ها و توسعه گازرسانی در شهر‌ها و صنایع استان از کارنامه بسیار موفقی برخوردار است.

او،  توسعه گازرسانی به نقاط روستایی با هدف محرومیت زدایی و گسترش عدالت اجتماعی در مناطق کمتر توسعه یافته را از جمله موارد مهم موجود در دستور کار دولت اعلام کرد و گفت: تاکنون بیش از ۸۸.۲ درصد جمعیت روستایی فارس از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار