فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تشخیص هویت شهدای گمنام با استفاده از ژنتیک انسانی یکی از دستاورد‌های مرکز تحقیقات ژنتیک انسانی است.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز تحقیقات ژنتیک انسانی نور صبح امروز (دوشنبه، ۲۴ آذر) با حضور سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دکتر ابوالقاسمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) افتتاح شد.

سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه این مراسم با اشاره به فعالیت‌های مرکز ژنتیک نور اظهار کرد: علم ژنتیک از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا امروز توسعه دانش و پیشرفت‌های پزشکی بر پایه توسعه این علم پیش می‌رود.

او افزود: امروز روش‌های تشخیص و درمان بر اساس تشخیص ژنتیک پیش می‌رود بنابراین سپاه هم برای اینکه کشور همچنان در امتداد پیشرفت حرکت کند، این مرکز را راه‌اندازی کرده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تشخیص هویت شهدای گمنام با استفاده از ژنتیک انسانی یکی از دستاورد‌های این مرکز است، به عبارت دیگر این مرکز قادر است با استفاده از ژنتیک، هویت شهدای گمنام را مشخص کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.