رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: در هشت ماهه اول سال ۸۸ فقره پرونده قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۱۶۴ میلیون و ۴۸۵ هزار ریال تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد رضا علمدار یزدی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: در هشت ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۸۸۰۰ مورد بازرسی صورت گرفته و ۸۸ فقره پرونده قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۱۶۴ میلیون و ۴۸۵ هزار ریال تشکیل شده است.

او در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: بیش از هزار و ۶۰ مورد گشت مشترک در زمینه کشف کالای قاچاق با حضور نمایندگان سازمان صنعت معدن و تجارت، ناجا، دخانیات، اصناف، معاونت غذا و دارو و اماکن نیروی انتظامی انجام شده است.

محمد رضا علمدار یزدی، ادامه داد: ثبت اطلاعات ورود و خروج مواد اولیه یا کالا از سوی انبارداران در سامانه جامع انبارها، پایش اطلاعات انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا و لزوم ثبت گزارش ورود و خروج کالا در سامانه جامع انبار‌ها از اولویت‌های این سازمان است.
این مسئول بیان داشت: از شهروندان محترم درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا گران‌فروشی با تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و موارد تخلف را گزارش دهند تا در اسرع وقت بررسی و رسیدگی انجام شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.