مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر  از تشکیل ۴۱ تیم متشکل از نیرو‌های داوطلب بسیج و شبکه بهداشت و درمان در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر اهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، میرزاپور مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر  از تشکیل ۴۱ تیم متشکل از نیرو‌های داوطلب بسیج و شبکه بهداشت و درمان در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر اهر خبر داد و گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری سپاه، فرمانداری و سایر نهاد‌ها و ادارات با قوت هرچه تمام در شهرستان اهر اجرا می‌‎شود.

 میرزاپور افزود: تا به امروز ۱۷۱ نفر از افراد مبتلای قطعی به ویروس کرونا در شهرستان اهر جان‌باخته‌اند و طی ۱۰ روز اخیر روزانه ۹ نفر از بیماران دارای علائم تنفسی در بیمارستان باقرالعلوم اهر بستری شده‌اند.

او با اشاره به ابتلای چهار هزار و ۲۴۸ نفر از جمعیت شهری و روستایی شهرستان به ویروس کرونا گفت: از این تعداد سه هزار و ۷۳۹ نفر جمعیت شهری و ۵۰۹ نفر جمعیت روستایی را شامل می‌شود.

میرزاپور با بیان این‌که تا امروز ۱۷۶ نمونه‌گیری به واسطه کیت‌های تشخیص سریع کرونا در شهرستان اهر انجام شده است، گفت: از مجموع ۱۷۶ تست سریع کرونا در اهر؛ ۶۸ بیمار کرونایی جدید شناسایی کرده‌ایم که به عبارتی ۴۰ درصد نمونه‌گیری با کیت‌های تشخیص سریع کرونا مثبت شده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر افزود: با توجه به پیش‌رو بودن شب یلدا و دورهمی‌های خانوادگی و فامیلی به جهت تشدید وضعیت شیوع ویروس کرونا در بین خانواده‌ها بر نگرانی‌هایمان افزوده شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار