رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کنگاور از توزیع ۳۲ تن برنج در این شهرستان خبر داد و گفت: این میزان کالا طی هفته‌های اخیر و با نرخ دولتی عرضه شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرامرز بختیاری نژاد رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کنگاور گفت : ۳۲ تن برنج با قیمت دولتی و در راستای تامین کالا‌های اساسی موردنیاز مردم و کاهش قیمت‌ها توزیع شده است.

او تامین کالا‌های اساسی موردنیاز مردم در راستای تنظیم بازار و کاهش قیمت‌ها را از جمله برنامه‌های اولویت‌دار اداره صمت کنگاور اعلام کرد و گفت : کالا‌های اساسی با قیمت مصوب دولتی در بیش از ۲۰ فروشگاه و مباشر در نقاط مختلف کنگاور توزیع می‌شود.

او افزود: امسال بیش از ۵۵۰ تن برنج در سطح شهرستان توزیع شده که در تلاشیم بتوانیم سهمیه بیشتری برای ثبات و تنظیم قیمت این کالای اساسی جذب کنیم.

رئیس اداره صمت کنگاور از توزیع ۹ تن مرغ منجمد با نرخ مصوب و دولتی طی یک ماه گذشته خبر داد و افزود: سهمیه هر خانوار ۲ عدد مرغ منجمد بوده است.

این مسئول از احیا مرکز فوریت‌های رسیدگی به شکایات و کنترل بازار بعد از ۶ سال در اتاق اصناف کنگاور خبر داد و ادامه داد: این مرکز با هم افزایی و تجمیع امکانات سازمان صمت و اتاق اصناف به منظور پاسخگویی به نیاز جامعه و مردم شهرستان راه اندازی شده است.

او گفت: مردم در صورت اطلاع از هرگونه احتکار یا گرانفروشی موارد را با مرکز رسیدگی به شکایات به شماره ۴۸۲۲۴۳۲۱ و یا ۱۲۴ گزارش دهند تا با خاطیان برخورد قانونی شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.