رئیس کمیته هماهنگی ترافیک و تردد ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت:قزوینی‌های می‌توانند بین شهر‌های مختلف استان البته تا قبل از ساعت ۲۱ تردد کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخزاد، رئیس کمیته هماهنگی ترافیک و تردد ستاد مقابله با کرونای استان گفت: طبق نظر استاندار و موافقت ستاد استانی مقابله با کرونای استان ممنوعیت تردد بین شهری در محدوده ترافیکی استان برداشته شده است و قزوینی‌های می‌توانند بین شهر‌های مختلف استان البته تا قبل از ساعت ۲۱ تردد کنند.

فرخزاد افزود: قزوینی‌هایی که خودرو‌های با پلاک غیربومی دارند و شماره تهران دارند، باید برای تردد بین شهری در محدوده استان از فرمانداری‌های محل زندگی خود مجوز تردد را اخذ کنند؛ در غیر این صورت با جریمه‌های پلیس راه روبه‌رو خواهند شد. ضمن اینکه این نوع خودرو‌ها تا حد ممکن نباید در مدت محدودیت‌های کرونایی در سطح استان تردد کنند.

او اضافه کرد: در حال حاضر کنترل ممنوعیت تردد پلاک‌های غیربومی و همچنین ممنوعیت تردد از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح به طور کامل در شهر‌های استان قزوین انجام می‌شود که در این حوزه پلیس راه و راهور موفق عمل کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار