عبادی نیروی انتظامی را مایه امنیت و آرامش جامعه دانست و گفت: با تلاش ماموران انتظامی شاهد برقراری امنیت در رامشیر هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سالم عبادی سرپرست فرمانداری رامشیر، حجت السلام و المسلمین معرف امام جمعه شهرستان و سرهنگ شهبازی فرمانده نیروی انتظامی با سردار سید محمد صالحی فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان دیدار و گفتگو کردند.

او در این دیدار با اشاره به نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت شهروندان، نیروی انتظامی را بازویی توانمند برای امنیت رامشیر دانست و خواستار رفع کمبود‌ها و توجه ویژه استان به این شهرستان شد.

عبادی بیان داشت: ماموران جان بر کف نیروی انتظامی با هوشیاری و بر اساس قانون اقدامات خود را انجام می‌دهند تا مردم همواره در آرامش زندگی کنند و امنیت و آرامش در جامعه برقرار باشد.

سرپرست فرمانداری رامشیر در این دیدار صمیمانه ضمن تمجید از همکاری بی شائبه سرهنگ شهبازی و نیرو‌های تحت امر او اظهار کرد: الحمدلله با وجود نیرو‌های جان بر کف نیروی انتظامی، موارد سرقت در شهرستان کاهش یافته و به جز معدود تیراندازی‌ها در مراسمات عزاداری و عروسی که باعث ناراحتی شهروندان می‌شود، مورد خاصی وجود ندارد که امید آن می‌رود به لطف خداوند با عنایت سردار صالحی و تامین امکانات و تجهیزات و تکمیل چارت منطقه و رفع کمبود‌ها به نقطه ایده آل و تامین کامل امنیت و آسایش شهروندان دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.