معاون فرهنگی شهردار تبریز گفت: ۵۶ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مناطق ۱۰ گانه تبریز برگزار می‌شود.

۵۶ عنوان برنامه در سالگرد شهید سلیمانی توسط شهرداری تبریز برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام حمیدی معاون فرهنگی شهردار تبریز در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: برنامه‌های متنوعی تحت عنوان عقیق سلیمانی به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مناطق مختلف شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.

او گفت: بر این اساس، طی روز‌های گذشته فراخوان پوستر و تصویرسازی از قاسم تا محسن در بیت امام جمعه تبریز رونمایی شد که طی یک هفته ۱۲۷ اثر ارسال شده و قرار است تا آثار برتر در یک نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گیرد.

او افزود: کتاب عقیق سلیمانی با راهنمایی حجت السلام و المسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز، در سه بخش ویژگی‌های ولایتمداری، مکتب سردار و تصاویر و مستندات در مراحل پایانی قرار دارد که اکنون در حال کسب مجوز برای چاپ آن هستیم تا برای روز هشتم دی رونمایی شود.

حجت الاسلام حمیدی افزود: پویشی با عنوان دلتنگ سردار که شامل دلنوشته‌های کودکان به شهید سلیمانی است، در سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود؛ همچنین طبق روال هر هفته که یک کتاب در هر منطقه معرفی می‌کنیم، در هفته سالگرد شهادت سردار نیز کتاب‌هایی در مورد این شهید عزیز معرفی خواهیم کرد.

او همچنین از تهیه و توزیع ویژه نامه برای ایام سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: این ویژه نامه با موضوع وصیت‌نامه سردار تا قبل از دی تکمیل شده و در سطح شهر توزیع خواهد شد.

او گفت: از ۱۳ تا ۱۸ دی ماه، تکیه عقیق سلیمانی شامل اشعار و ادعیه و کلیپ‌هایی در خصوص سپهبد حاج قاسم سلیمانی در صفحات مختلف ملی و شبکه استانی پخش می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار