مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: استفاده از ظرفیت جامعه فرهنگی و هنری و شورای فرهنگ عمومی جهت فرهنگ سازی، توسعه و ترویج فرهنگ شهرنشینی و زیباسازی شهر کمک کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسین مسگرانی  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در دیدار با شهردار زاهدان گفت: استفاده از ظرفیت جامعه فرهنگی و هنری و شورای فرهنگ عمومی جهت فرهنگ سازی، توسعه و ترویج فرهنگ شهرنشینی و زیباسازی شهر براساس دیدگاه‌های اصحاب فرهنگ و هنر می‌تواند به هویت فرهنگی زاهدان و ایجاد فضای نشاط فرهنگی و معنوی کمک کند.

حسین مسگرانی  اظهارداشت: ایجاد شورای نظارت بر آثار جمعی و المان های هنری براساس ضوابط شورای فرهنگ عمومی کشور و ساماندهی تبلیغات شهری و اختصاص یک مکان فرهنگی و تاریخی به موسسه خانه هنرمندان می تواند در ایجاد تعامل بیشتر شهرداری و اصحاب فرهنگ و هنر موثر باشد.

شهردار زاهدان نیز ضمن تقدیر از خدمات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: انعقاد تفاهم‌نامه و همکاری های فرهنگی و کمک به فرهنگ سازی و فرهنگ شهرنشینی، زیبا سازی و ایجاد و ساخت المان های شهری براساس آیین نامه ابلاغی فرهنگ و ارشاد اسلامی ضروری است.

عبدالقادر پربار افزود: ساماندهی تبلیغات شهری، کمک به استقرار خانه هنرمندان و استفاده از ظرفیت ها و فعالیت های فرهنگی و هنری مشترک می تواند گام موثری در توسعه فرهنگی شهر زاهدان داشته باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.