مسگرانی گفت: اصحاب رسانه و مطبوعات در انعکاس اخبار صحیح و تنویر و اقنای افکار عمومی نهایت دقت و همکاری را داشته باشند تا مورد سو استفاده رسانه‌های معاند قرار نگیریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در دومین جلسه کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد کرونا سیستان و بلوچستان اظهار داشت: کمیته اطلاع رسانی  با موضوعیت رصد دقیق اخبار مرتبط با کرونا در حوزه مطبوعات و رسانه و فضای مجازی بر مبنای دستورالعمل های ستاد فعالیت دارد.

او گفت: دامن زدن به شایعات و پخش اخبار غیرموثق که از نظر روانی جامعه را تحت تاثیر قرار دهد از سوی دستگاه‌های مربوطه مورد شناسایی قرار می گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از مردم خواست اخبار صحیح را تنها از مراجع رسمی از جمله خبرگزاری ها، پایگاه‌های خبری و دیگر رسانه های رسمی و دارای مجوز دنبال کنند.

در این نشست مقرر شد روابط عمومی دستگاه های اجرایی و رسانه های ارتباط جمعی بویژه صدا و سیما، خبرگزاری ها و مطبوعات به منظور انعکاس توصیه ها و هشدارهای لازم با دانشگاه های علوم پزشکی و ستاد مقابله با کرونا استان بیش از پیش همکاری داشته باشند تا اطلاعات علمی نظام سلامت به اطلاع عموم مردم برسد.

آموزش قرنطینه خانگی و قرنطینه معکوس برای بیماران خاص از طریق رسانه ملی و مطبوعات و رسانه ها از دیگر مصوبات این جلسه بود که مقرر شد هرچه سریعتر از طریق دانشگاه علوم پزشکی در اختیار آنها قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار